Type with your eyes closed

Discussion in 'Forum Games' started by raemoon, Mar 5, 2014.

  1. raemoon

    raemoon twitter.com/mafuriko

    Joined:
    Feb 10, 2014
    Messages:
    215
    Likes Received:
    3
    I was just trying this... (I must be tired or something :stare:)

    Think of a sentence (not too long, not too short) and try typing with your eyes closed. Do it first with your eyes closed and then underneath, write what you meant to type. And don't cheat, it's a bit of fun, just try it! :) So here's mine:


    My name is raCaeh and I'm pretty sure I have this sentence mostly right!​


    My name is Rachael and I'm pretty sure I have this sentence mostly right!

    Nearly had it ;)
     
  2. Myth

    Myth Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2013
    Messages:
    2,496
    Likes Received:
    1,444
    Hello my name is myth and i love vmk

    Hello my name is myth and i love vmk
     
  3. CaptofPinkPearl

    CaptofPinkPearl ♥Love Sucks♥

    Joined:
    Sep 16, 2013
    Messages:
    288
    Likes Received:
    1
    In-Game Name:
    CaptofPinkPearl
    I like chocolate cjo[ cpkoes amd o ;pve ,vmk!

    I like chocolate chip cookies and love mvmk!


    omg i cant even oh thats terrible hahah
     
  4. Siren

    Siren Member

    Joined:
    Feb 17, 2014
    Messages:
    77
    Likes Received:
    0
    hi my ussernanes's Cheezit and omg. hi.

    hi my usernames cheezit and omg hi
     
  5. Kevin

    Kevin New Member

    Joined:
    Sep 16, 2013
    Messages:
    620
    Likes Received:
    2
    This is incredibly easy, i like oreos....Oooo!

    This is incredibly easy, i like oreos....Oooo!

    The same thing.... i know my keyboard layout.
     
  6. Lost

    Lost Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2013
    Messages:
    4,235
    Likes Received:
    2,485
    In-Game Name:
    Lost
    I cant touch type so this is just gonna be random

    I cant touch type so this is just gonna be random

    Wow I didn't expect that Lol.
     
  7. LilMcBoodlebop

    LilMcBoodlebop ferrets <3

    Joined:
    Nov 18, 2013
    Messages:
    162
    Likes Received:
    68
    In-Game Name:
    LilMcBoodlebop
    Fantastic /allinspy geronimo
    Fantastic Allons-y Geronimo
     
  8. Seen

    Seen Member

    Joined:
    Nov 4, 2013
    Messages:
    97
    Likes Received:
    1
    y keyboard is broken so it would look like this anyways

    y keyboard is broken so it would look like this anyways
     
  9. raemoon

    raemoon twitter.com/mafuriko

    Joined:
    Feb 10, 2014
    Messages:
    215
    Likes Received:
    3
    Haha best one so far! Made me lol! :thumbsup:
     
  10. Yurgle

    Yurgle Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2013
    Messages:
    359
    Likes Received:
    29
    Been around the world don'y seak the language, but your gooby don't need explainin. All I really nedt o understand is.. when.. you..
    talk gooby to me
    talk gooby to me
    talk gooby to me
    get dolan on me.


    Been around the world don't speak the language, but your gooby don't need explainin. All I really need to understand is.. when.. you..
    Talk gooby to me
    talk gooby to me
    talk gooby to me
    get dolan on me
     
  11. ashleighsux

    ashleighsux Well-Known Member

    Joined:
    Jan 23, 2014
    Messages:
    173
    Likes Received:
    18
    I love VMK, and I wish I had more rare...lol ;)
    I love VMK, and I wish I had more rare...lol ;)

    It's truuuuuuuuuuuuuuuuuue.
     
  12. aceastrofan

    aceastrofan The one and only...

    Joined:
    Sep 17, 2013
    Messages:
    1,420
    Likes Received:
    641
    In-Game Name:
    aceastrofan
    I should be doing homework instead of being on the forums

    I should be doing homework instead of being on the forums

    I know my keyboard.
     
  13. Mama Umbridge

    Mama Umbridge Not 40 or Man

    Joined:
    Sep 16, 2013
    Messages:
    589
    Likes Received:
    199
    In-Game Name:
    MamaUmbridge
    The faster we're fallin', we're stoppin' and stallin', we're runnin' in circles again. Just as things were looking up, you said it wasn't good enough, but still we're tryin' one more time.

    The faster we're fallin', we're stoppin' and stallin', we're runnin' in circles again. Just as things were looking up, you said it wasn't good enough, but still we're tryin' one more time.

    Sha-zam! C: LOL

    Not trying to brag *snooty sniff* but I attend vocational school for computers... I'm a good and fast typist C: (plus I've been typing stories and essays while watching tv and such for years...)
     
  14. NightWizard

    NightWizard slytherin student

    Joined:
    Nov 1, 2013
    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    251
    My name is nightekf vmj is awes;ome

    My name is nightelf, vmk is awesome

    LOL i suck at typing but i did better than I thought
     
  15. Scribbles

    Scribbles Well-Known Member

    Joined:
    Dec 1, 2013
    Messages:
    225
    Likes Received:
    4
    i think i can type pretrty well but who knowsd

    i think i can type pretty well but who knows


    loool
     
  16. Czarcasm

    Czarcasm ???

    Joined:
    Jan 21, 2014
    Messages:
    904
    Likes Received:
    248
    Looking: I'm Czarcasm and I just woke up

    Not looking: I'm Czarcasm and I just woke up

    oh wow ok was expecting to ruin it completely
     
  17. BookGirl

    BookGirl Well-Known Member

    Joined:
    Feb 8, 2014
    Messages:
    264
    Likes Received:
    25
    I ride the rides on myvmk while doing homework. Does anyone else do this?
    I ride the rides on mymvk while doing homework. Does anyone else do this?

    Wow...I just really know keyboard layouts and have typed forever.
     
  18. Dempsey

    Dempsey who want lasanga?!

    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    920
    Likes Received:
    14
    my name s sarah and i love patrick dempsey

    "my name is sarah and i love patrick dempsey" eh pretty good
     
  19. philitup

    philitup The Internet Champion!

    Joined:
    Sep 16, 2013
    Messages:
    3,616
    Likes Received:
    967
    I sucj at tyoubg wuth nt dgdx xjused

    I suck at typing with my eyes closed.

    Yeah, that didn't work out LOL!
     
  20. Jason

    Jason Adjacent

    Joined:
    Nov 7, 2013
    Messages:
    3,155
    Likes Received:
    280
    In-Game Name:
    Jason
    I can type with my eues closed, too!

    I can type with my eyes closed, too!